ورود به سایت
صفحه اصلی
اخبار
سینمای ایران
سرمقاله
پیش درآمد
روايت
اکران
کشمکش (نقد)
از زبان فیلمنامه نویس
فیلمنامه کوتاه
رو در رو
معرفی کتاب
بن مایه
صحنه کوچک
سینما/ادبیات
نقطه دید
به یاد
سینمای جهان
سیناپس
کشمکش (نقد)
از زبان فیلمنامه نویس
کارگاه فیلمنامه
مکاشفات
بن مایه
نقطه دید
تجربه های پراکنده
سینما/ادبیات
به یاد
پرونده
فیلمنامه
دراماتورژی فیلمنامه
آرشیو شمارگان
تماس با ما
شناسنامه
قوانین و مقررات
جستجو
جستجو
سینمای جهان
/
تجربه های پراکنده
سینمای جهان(تجربه های پراکنده)
تجربه های پراکنده
۱۲ نکته مفید درباره آغاز صحنه
نویسنده : منبع: creativescreenwriting.com
صحنهها اجزای سازنده فیلمنامه شما هستند. همه آنها...
تجربه های پراکنده
پیرنگ فیلمهای انتقامی
نویسنده : میثا محمدی
پیرنگهای کمی هستند که به اندازه پیرنگ انتقام برا...
تجربه های پراکنده
دهسه روش غافلگیری کاراکتر که ارزش فیلمنامه شما را بالا میبرد
نویسنده : www.creativescreenwriting.com
یکی از عالیترین هدایایی که هر فیلمنامهنویس می&zw...
تجربه های پراکنده
هفت صحنهای که لایههای درونی کاراکتر شما را آشکار میکند
نویسنده : www.creativescreenwriting.com
تصاویر متحرک فیلم سینمایی و تلویزیونی متشکل از صحنه&zw...
تجربه های پراکنده
فیلمنامه را از کجا شروع کنیم؟
نویسنده : مارک سوی
بدون شک، اگر مثل اکثر فیلمنامهنویس...
تجربه های پراکنده
چرا 20 صفحه اول فیلمنامه شما بسیار بسیار مهم است
نویسنده : مارک سویی
خواننده: فردی پرکار که به امید پیدا کردن شاهکار بعدی بیشتر ا...
تجربه های پراکنده
چرا فیلمهای آسانفهم در هالیوود محبوب هستند
نویسنده : مارک سویی
فیلم آسانفهم¹ یکی از تکیهگاههای &zwnj...
تجربه های پراکنده
کریستوفر رایلی درباره «لحظه تعیینکننده» میگوید
نویسنده : براک سوئینسون
کریستوفر رایلی درباره شیفتگی خود نسبت به فیلمساز...
تجربه های پراکنده
ویلیام اندیک از کتاب روانشناسی برای فیلمنامهنویسان میگوید
نویسنده : براک سوئینسون
ویلیام ایندیک، استاد روانشناسی، زمانی شروع به تدریس تئ...
تجربه های پراکنده
ویکو لین از کتاب «رازهای دیوانهوار فیلمنامهنویسی» میگوید
نویسنده : براک سوئینسون
ویکو لین در سن هشت سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد؛ جایی که...
تجربه های پراکنده
ساختار، ساختار، ساختار؟ جایگاه شما کجاست؟
نویسنده : مارک سوی
سالهاست که ساختار فیلمها غالباً از ساختار سه&zwn...
تجربه های پراکنده
تلفیق دو ایده داستان به منظور ساخت یک ایده عالی
نویسنده : جفری کیچن
جستوجو برای یک داستان عالی مستلزم زیر و رو کردن صدها ا...
تجربه های پراکنده
فیلمنامهتان را بدون حقه و ترفند بنویسید
نویسنده : مارک سِوی
در عالَم داستاننویسی، من علاقهای به استفاده از ح...
تجربه های پراکنده
پنج دلیل تنفر شخصیتهای کمدی- رمانتیک در ابتدای فیلم نسبت به یکدیگر
نویسنده : www.creativescreenwriting.com
همه ما چه بعد از جدایی و چه در زمان آشنایی با فردی جدی...
تجربه های پراکنده
نظام ارزشهای اخلاقی و اخلاقیات فردی چگونه کاراکترها را شکل میدهند
نویسنده : مارک سِوی
دو واژه نظام ارزشهای اخلاقی و اخلاقیات فردی بارها و با...
تجربه های پراکنده
نوشتن فیلمنامه پیرامون مشکلات روانی
نویسنده : Creativescreenwriting.com
همگی گاه در فیلمهای سینمایی و تلویزیونی صحنههای ...
تجربه های پراکنده
کشمکش درونمایهای؛ تلاقی تنش دراماتیک و درونمایه
نویسنده : پاتریک اُ دریسکول
کشف درونمایه، همانند خلق درام، کارکرد اصلی هر داستان ا...
تجربه های پراکنده
10 کلید پایانبندیهای فوقالعاده در فیلمنامه
نویسنده : مارک سوی
دو چیز هست که فیلمنامهنویس نباید در آنها اشتباه ...
تجربه های پراکنده
درک و شناخت زیرمتن
نویسنده : سایت فیلمنامه نویسی خلاق
تجربههای پراکنده مترجم: &nb...
تجربه های پراکنده
پنج شیوه ملموس کردن تریلرهای سیاسی
نویسنده : جف یورک
با افزایش روزافزون خطر در جهان و جنگهای حزبی روزمره در...
نمایش بیشتر