سینمای جهان(تجربه های پراکنده)

تجربه های پراکنده

11 نمونه کشمکش برای افزودن جذابیت به فیلمنامه

نویسنده : creativescreenwriting.com
کشمکش به عنوان عمل دو شخصیت (یا ماهیت) با دیدگاه‌های مخ...
تجربه های پراکنده

کارلا فولر، نویسنده کتاب «کار درست را انجام بده: پنج فیلمنامه متفاوت»

نویسنده : براک سوینسون
کارلا فولر، نویسنده و فیلمنامه‌نویس، گفته است: «ه...
تجربه های پراکنده

فرم داستان‌گویی مجموعه‌های کوتاه تلویزیونی

نویسنده : مایکل لی سیمپسون
آیا «مجموعه‌های تلویزیونی کوتاه» ساده و سبک...
تجربه های پراکنده

افزودن لایه به صحنه‌های فیلمنامه

نویسنده : مارک سوی
1. پیرنگ، شخصیت و درون‌مایه تأثیرگذاری صحنه‌های...
تجربه های پراکنده

نوشتن ژانر رمانتیک ترکیبی

نویسنده : جک فیلسینگر
مخاطبان فیلم همیشه شیفته یک رمانس خوب هستند. امروزه، بیشتر س...
تجربه های پراکنده

برآورد عواطف: مؤلفه‌های فیلمنامه‌نویسی و رفتار انسانی

نویسنده : کارلا یاکوتی
    هیچ‌چیز به اندازه یک فیلم احساسات ش...
تجربه های پراکنده

۱۲ نکته مفید درباره آغاز صحنه

نویسنده : منبع:  creativescreenwriting.com
صحنه‌ها اجزای سازنده فیلمنامه شما هستند. همه آن‌ها...
تجربه های پراکنده

پیرنگ فیلم‌‌های انتقامی

نویسنده : میثا محمدی
پیرنگ‌‌های کمی هستند که به اندازه پیرنگ انتقام برا...
تجربه های پراکنده

دهسه روش غافل‌گیری‌ کاراکتر که ارزش فیلمنامه شما را بالا می‌برد

نویسنده : www.creativescreenwriting.com
یکی از عالی‌ترین هدایایی که هر فیلمنامه‌نویس می&zw...
تجربه های پراکنده

هفت صحنه‌ای که لایه‌های درونی کاراکتر شما را آشکار می‌کند

نویسنده : www.creativescreenwriting.com
تصاویر متحرک فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی متشکل از صحنه&zw...
تجربه های پراکنده

فیلمنامه را از کجا شروع کنیم؟

نویسنده : مارک سوی
    بدون شک، اگر مثل اکثر فیلمنامه‌نویس...
تجربه های پراکنده

چرا 20 صفحه اول فیلمنامه شما بسیار بسیار مهم است

نویسنده : مارک سویی
خواننده: فردی پرکار که به امید پیدا کردن شاهکار بعدی بیشتر ا...
تجربه های پراکنده

چرا فیلم‌های آسان‌فهم در ‌هالیوود محبوب هستند

نویسنده : مارک سویی
فیلم آسان‌فهم¹ یکی از تکیه‌گاه‌های &zwnj...
تجربه های پراکنده

کریستوفر رایلی درباره «لحظه تعیین‌کننده» می‌گوید

نویسنده : براک سوئینسون
کریستوفر رایلی درباره شیفتگی خود نسبت به فیلم‌‌ساز...
تجربه های پراکنده

ویلیام اندیک از کتاب روان‌‌شناسی برای فیلمنامه‌نویسان می‌گوید

نویسنده : براک سوئینسون
ویلیام ایندیک، استاد روان‌شناسی، زمانی شروع به تدریس تئ...
تجربه های پراکنده

ویکو لین از کتاب «رازهای دیوانه‌وار فیلمنامه‌نویسی» می‌گوید

نویسنده : براک سوئینسون
ویکو لین در سن هشت سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد؛ جایی که...
تجربه های پراکنده

ساختار، ساختار، ساختار؟ جایگاه شما کجاست؟

نویسنده : مارک سوی
سال‌هاست که ساختار فیلم‌ها غالباً از ساختار سه&zwn...
تجربه های پراکنده

تلفیق دو ایده داستان به منظور ساخت یک ایده عالی

نویسنده : جفری کیچن
جست‌وجو برای یک داستان عالی مستلزم زیر و رو کردن صدها ا...
تجربه های پراکنده

فیلمنامه‌تان را بدون حقه و ترفند بنویسید

نویسنده : مارک سِوی
در عالَم داستان‌نویسی، من علاقه‌ای به استفاده از ح...
تجربه های پراکنده

پنج دلیل تنفر شخصیت‌های کمدی- رمانتیک در ابتدای فیلم نسبت به یکدیگر

نویسنده : www.creativescreenwriting.com
همه‌ ما چه بعد از جدایی و چه در زمان آشنایی با فردی جدی...