ورود به سایت
صفحه اصلی
اخبار
سینمای ایران
سرمقاله
پیش درآمد
روايت
اکران
کشمکش (نقد)
از زبان فیلمنامه نویس
فیلمنامه کوتاه
رو در رو
معرفی کتاب
بن مایه
صحنه کوچک
سینما/ادبیات
نقطه دید
به یاد
سینمای جهان
سیناپس
کشمکش (نقد)
از زبان فیلمنامه نویس
کارگاه فیلمنامه
مکاشفات
بن مایه
نقطه دید
تجربه های پراکنده
سینما/ادبیات
به یاد
پرونده
فیلمنامه
دراماتورژی فیلمنامه
آرشیو شمارگان
تماس با ما
شناسنامه
قوانین و مقررات
جستجو
جستجو
سینمای جهان
/
تجربه های پراکنده
سینمای جهان(تجربه های پراکنده)
تجربه های پراکنده
چطور کشمکش را به داستانهایمان اضافه کنیم و آن را به حداکثر برسانیم؟
نویسنده : مارک سوی
همه در مورد کشمکش میدانند. کشمکش ضربان طبل زندگی روزمر...
تجربه های پراکنده
تسلط بر کشمکش در فیلمنامهنویسی
نویسنده : جیمز داک مسون
کشمکش موضوعی است که بسیاری از نویسندهها آن را به...
تجربه های پراکنده
پارادایمهای نوین داستانگویی
نویسنده : مارک سِوی
وقتی موضوع تغییر به میان میآید، من آدم بدقلق و بدخلقی ...
تجربه های پراکنده
توصیههای اد سولومون برای تازهکارها درباره فیلمنامهنویسی
نویسنده : براک سوینسون
اد سولومون (مردان سیاهپوش، اکنون من را میبینی2) ...
تجربه های پراکنده
تسلط بر کشمکش در فیلمنامهنویسی
نویسنده : جیمز داک مسون
کشمکش موضوعی است که بسیاری از نویسندهها آن را به...
تجربه های پراکنده
چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه میکنید؟
نویسنده : مارک سوی
شما خودتان با آن مواجه شدهاید، اطمینان دارم. صحنه افتت...
تجربه های پراکنده
11 نمونه کشمکش برای افزودن جذابیت به فیلمنامه
نویسنده : creativescreenwriting.com
کشمکش به عنوان عمل دو شخصیت (یا ماهیت) با دیدگاههای مخ...
تجربه های پراکنده
کارلا فولر، نویسنده کتاب «کار درست را انجام بده: پنج فیلمنامه متفاوت»
نویسنده : براک سوینسون
کارلا فولر، نویسنده و فیلمنامهنویس، گفته است: «ه...
تجربه های پراکنده
فرم داستانگویی مجموعههای کوتاه تلویزیونی
نویسنده : مایکل لی سیمپسون
آیا «مجموعههای تلویزیونی کوتاه» ساده و سبک...
تجربه های پراکنده
افزودن لایه به صحنههای فیلمنامه
نویسنده : مارک سوی
1. پیرنگ، شخصیت و درونمایه تأثیرگذاری صحنههای...
تجربه های پراکنده
نوشتن ژانر رمانتیک ترکیبی
نویسنده : جک فیلسینگر
مخاطبان فیلم همیشه شیفته یک رمانس خوب هستند. امروزه، بیشتر س...
تجربه های پراکنده
برآورد عواطف: مؤلفههای فیلمنامهنویسی و رفتار انسانی
نویسنده : کارلا یاکوتی
هیچچیز به اندازه یک فیلم احساسات ش...
تجربه های پراکنده
۱۲ نکته مفید درباره آغاز صحنه
نویسنده : منبع: creativescreenwriting.com
صحنهها اجزای سازنده فیلمنامه شما هستند. همه آنها...
تجربه های پراکنده
پیرنگ فیلمهای انتقامی
نویسنده : میثا محمدی
پیرنگهای کمی هستند که به اندازه پیرنگ انتقام برا...
تجربه های پراکنده
دهسه روش غافلگیری کاراکتر که ارزش فیلمنامه شما را بالا میبرد
نویسنده : www.creativescreenwriting.com
یکی از عالیترین هدایایی که هر فیلمنامهنویس می&zw...
تجربه های پراکنده
هفت صحنهای که لایههای درونی کاراکتر شما را آشکار میکند
نویسنده : www.creativescreenwriting.com
تصاویر متحرک فیلم سینمایی و تلویزیونی متشکل از صحنه&zw...
تجربه های پراکنده
فیلمنامه را از کجا شروع کنیم؟
نویسنده : مارک سوی
بدون شک، اگر مثل اکثر فیلمنامهنویس...
تجربه های پراکنده
چرا 20 صفحه اول فیلمنامه شما بسیار بسیار مهم است
نویسنده : مارک سویی
خواننده: فردی پرکار که به امید پیدا کردن شاهکار بعدی بیشتر ا...
تجربه های پراکنده
چرا فیلمهای آسانفهم در هالیوود محبوب هستند
نویسنده : مارک سویی
فیلم آسانفهم¹ یکی از تکیهگاههای &zwnj...
تجربه های پراکنده
کریستوفر رایلی درباره «لحظه تعیینکننده» میگوید
نویسنده : براک سوئینسون
کریستوفر رایلی درباره شیفتگی خود نسبت به فیلمساز...
نمایش بیشتر